
Redizajn webu v roku 2022: Držte krok s dobou i konkurenciou Vytváranie si úsudkov je ľudskej psychike vlastné vo všetkých oblastiach života. V digitálnom svete sú tieto úsudky kľúčové. Vedeli ste, že podľa vedeckých zistení máte len 50 milisekúnd na to, aby váš web zapôsobil na návštevníka? V rýchlej dobe internetu je...
Branding a jeho hodnota. Mať značku ešte neznamená byť značkou S logom a brandom je to ako s vami a vaším oblečením. Tým, že sa nahodíte, o sebe vytvoríte prvotný dojem, nikto však ešte v danej chvíli nevie, čo od vás môže čakať. Vaše správanie sa k ľuďom, postoje, ochota pomôcť či hodnotová výbava – tie skutočne...
Marketing nie je reklama. Kľúč k pochopeniu oboch pojmov Pojmy reklama a marketing sa laikom významovo často zlievajú. Nie je na tom vôbec nič zlé, ak ich životy s týmto odvetvím nijako nesúvisia. Ak však niečo predávate, určite sa chcete medzi vašou konkurenciou presadiť. To je dnes možné zvlášť vďaka online svetu, ktorý...